Relat (6a part)

Publicado: 20 julio, 2011 en (S.R.J.)
Etiquetas:, , , , , , , , ,

…Passa la classe i sortim tots amb ganes de gaudir del cap de setmana, què bé a gaudir del temps lliure!!! Abaix coincideixo amb el grenyes i agafem el mateix camí, n’hi ha una parada de metro però com la xerrada està bé, ell decideix anar fins l’altra entrada. Continuem explicant una mica de nosaltres mateixos, passen els minuts jo em sentia temptada de dir-li d’anar a fer un cafè, però no em vaig atrevir i ens vem acomiadar fins dilluns. Vaig pensar tot tornant cap a casa, no sé si ell també ha notat o sent aquesta atracció, però estic segura que li caic per lo menys bé.

Arriba dilluns, el cap de setmana ha passat volant i tornem a començar. Avui la mandra d’anar al curset és més accentuada, però no queda una altra que anar. Em poso cap al mig de la taula, la MC ens explica el concert d’A-HA, lo bé que ho va passar i tots els records de la seva adolescència units a les cançons.

Encara no ha arribat el grenyes, espero que vingui, s’obre la porta i és ell. Pregunta si posarà algún vídeo i la Peggy respon que no, llavors seu al meu costat amb el seu tarannà “xulillo i passota” alhora. Quan em parla ho fa molt fluixet apropant-se a l’oïda, l’encanta fer-se l’interessant i veure com reaccionem, flirtejar sembla quelcom innat en ell.

Em poso una mica “xulilla” també, vull que s’adoni que no soc com la resta, però fent bromes i li pregunto que com es diu, encara que ja ho sabia…

comentarios
  1. Llorenç dice:

    Me gusta el relato (lo he leído desde el principio). Suena a “basado en hechos reales”, ¿es posible? Supongo que la MC es la “noia maca”. Seguiré leyendo los siguientes capitulos. Saludos.

    • rizoswoman dice:

      Hola Llorenç!!! Es ficción casi todo, basado en un aburrido curso que tuve que hacer hace un año jejejee de vez en cuando me viene como continuarlo y escribo ejejejeje Pero lo de la camiseta de Peggy es totalmente real jeejjeej la llevó cuatro veces en 8 o 9 días de curso, me pareció impactante jejejeje Si, MC es la “noia maca”, no sabía como llamarla al principio… A ver si en breve sigo con la historia, muchas gracias por los comentarios!!! Me tengo que pasar por tu blog, ando desconectada ultimamente de este mundillo, el verano es lo que tiene jejejeje Saludos!!!!

Responder

