Relat (5a part)

Publicado: 26 mayo, 2011 en (S.R.J.)
Etiquetas:, , , , , , , , ,

…Arriba el descans, genial tenim uns vint minuts per desconnectar!!! La noia simpàtica juntament, amb el gai, em diuen de prendre un cafè a un bar, amb més gent del curs i com tenia ganes de xerrar vaig anar. El grenyes ens va mirar però no va venir, continuava fent-se l’interessant o és que no li van dir directamente que vingués, ni idea.

Es va passar molt ràpid el descans, vem riure molt i vem tindre que tornar a classe. La noia simpàtica ens va explicar que el divendres aniria al concert dels “A-HA”, ostres no en tenia ni idea de que havien tornat!!! Potser feia uns vint anys que no sabia res d’ells, encara m’enrecordo  d’aquell vídeo que era un còmic i cobraven vida, va tindre molt èxit.

Tothom estava amb ganes de no fer res, la Peggy semblava que patia d’algun trastorn al metabolisme, o potser era la menopàusa. La qüestió era que ella volia posar l’aire condicionat i a molts els molestava, obria la finestra i s’escoltava tota mena de sorolls, carrets grinyolant pel pes, crits en diferents idiomes per a mi incomprensibles, trepants, coses que queien, etc. La Peggy, vull dir la Laura, cada vegada estava més neguitosa i vermella, ningú li feia cas i amb tots els sons inharmoniosos del carrer, va decidir posar-nos un exercici i sortir un moment per agafar forces. Queda poc per sortir, estic que no aguanto més a la cadira, no m’agrada perdre el temps amb coses inútils i aquest curset ho era. Firmem el full i marxo ràpidament, genial segon dia superat!

Tercer dia, divendres, arribo a casa, menjo ràpidament i em dono una dutxa. Fa molta calor, em poso un vestit nou i com té unes flors en vermell decideixo pintar-me els llavis d’aquest color. Avui baixo caminant, amb calma i pensant si el grenyes s’adonarà del pintallavis. Touche, només seure em diu que em queda molt bé el vermell dels llavis, jo actuo normal, agraint el comentari i sense donar cap senyal d’interés. Sembla que es fixa, però com no el conec passo de fer cap càbala…

Responder

