Relat (4a part)

Publicado: 26 mayo, 2011 en (S.R.J.)
Etiquetas:, , , , , , , ,

… La Peggy, vull dir la Laura, semblava que estava satisfeta amb la seva gran
actuació, va pensar que els seus “alumnes” s’havien empassat la seva interpretació. Va dir-se a si mateixa: primer dia superat, aquests els tindré sotmetsos com els altres grups que he tingut fins ara. Ens van passar el full per signar i el primer dia va acabar, tenia moltes ganes de marxar per arribar a casa, la passejada de tornada va resultar un xut d’energia, després d’estar en un ambient contaminat de flaires, falses opinions i dolentes interpretacions.

Segon dia, arribo a casa menjo ràpidament i quasi no em dona temps de res que ja toca anar al curset. Avui ja m’he arreglat una miqueta més i amb maquillatge inclós, a veure si  parla i em mira “el grenyes” o potser són palles mentals meves. Aquesta vegada em poso pel mig, no vull tornar a sofrir el concert de pets ni olors amb comentaris poc encertats de la psicòloga vinguda a menys… Al arribar començo a parlar amb una noia que sembla de la meva edat, molt oberta i simpàtica, quina sort algú normal en aquest grup!!!  Ahir ni la vaig veure, tampoc estava jo molt per la gent, només pensava en acabar…

La Laura comença amb el seu fals discurs, sembla que farem alguna cosa interessant, no ha sigut un miratge, només ens dona pincellades de coses que ja en sé. Cada cinc minuts surten preguntes, temes més entretinguts que el contingut del temari, tothom participa i com no “el grenyes” amb una pose de xulillo dona el seu parer, fent ús del monòleg, esperant la reacció de la resta. M’adono que li encanta flirtejar amb les dones, serà per reafirmar el seu ego de “machito ibérico” (ups, no sé si aquest comentari li faria molta gràcia, en el cas que ho llegís) o una necessitat bàsica de sentir-se com el famòs cercat per les seves gruppies…

Responder

